Uvjeti poslovanja
- Naslovna
- Uvjeti poslovanja
UVJETI KUPNJE
Kupcem na Hildegarda Webshopu smatra se punoljetna osoba, koja je svjesno i samovoljno naručila preko interneta barem jedan proizvod, popunivši tražene podatke i poslavši ih putem narudžbenice na Hildegarda Webshop.
Sve cijene na Hildegarda Webshopu su u eurima. Cijene ne uključuju cijenu dostave (cijenu dostave pogledati pod Uvjeti usluge).
KAKO KUPOVATI NA NAŠEM WEB SHOPU?
- Narudžba
Kupac na webshopu kupovinu može realizirati kao gost ili kao registrirani korisnik. Registracija se obavlja na opciji „Prijava“ i ispunjavanjem obrasca sa svojim podacima. Nakon toga, kod svake kupnje ponovno se prijavljujete i otvara se vaš profil kupca. Uvjet za registraciju je da ste stariji od 18 godina
- Kupnja
- Izaberite proizvod
- Za više informacija o proizvodu kliknite na „Detaljnije“
- Klikom „Dodaj u košaricu“ proizvod se sprema u košaricu, nakon čega ga kupujete izborom na „Kupi“
- Kupovinu možete nastaviti opcijom „Nastavi kupovinu“ i izborom novog artikla
- Košarica: nalaze se svi proizvodi koje ste odabrali, a čiju količinu možete mijenjati u polju „Količina“, odnosno isprazniti je klikom na „Obriši“ (križić)
- Nakon izbora proizvoda pritisnite „Završetak kupovine“, unesite svoje podatke i adresu na koju želite da vam se dostavi proizvod. Prikazat će vam se ukupna cijena s iznosom poštarine.
- Plaćanje: plaćanje proizvoda možete obaviti kreditnom karticom, uplatnicom, net-bankingom ili pouzećem
- Završetak kupovine: kupovina se smatra završenom onoga trenutka kada kupac prođe cijeli proces narudžbe i kada mu na e-mail stigne potvrda o narudžbi. (Ukoliko vam ne stigne potvrda o narudžbi, pogledajte pod „Uvjeti usluge“)
Tvrtka Fiprom d.o.o. isporučit će sve naručene proizvode u dogovorenom roku, odnosno ukoliko ih nema na zalihama, kontaktirat ćemo vas i obavijestiti o terminima isporuke. Ukoliko se dogodi da neki proizvod nećemo moći isporučiti, vratit ćemo uplaćeni novac.
- Plaćanje
- Kreditne kartice: nakon izbora kartičnog načina plaćanja upisujete broj kartice, ime i prezime, datum isteka i pristupate zaštićenoj sigurnoj vezi, koja je osigurana od krađe identiteta i prevara. Banka će provjeriti ispravnost i valjanost kartice, potvrditi podatke i nakon toga vam je odobrena kupnja i e-mailom dobivate obavijest o uspješno obavljenoj kupovini. Podaci o karticama se ne memoriraju i nisu dostupni našim djelatnicima, nego isključivo bankama.
- Debitne kartice: Postupak je sličan kao i pri plaćanju kreditnim karticama, a plaćati se može onim debitnim karticama koje je banka verificirala 3d Secure autorizacijom.
- Uplatnicom/net—bankarstvom: ispunite uplatnicu s potrebnim podacima s narudžbenice, uplatite iznos s narudžbe i proizvod će vam biti poslan kada primimo uplatu.
- Gotovinom/pouzećem: prilikom preuzimanja dostavljene robe plaćate izravno dostavljaču
- Dostava
Dostava se obavlja kurirskom službom GLS i ukoliko je proizvod koji ste naručili dostupan na zalihama, uobičajeni rok za dostavu je 24-48 sati, no zbog iznimnih vremenskih uvjeta dostava može trajati i duže.
Proizvode pakiramo tako da se tijekom dostave ne oštećuju, no prilikom kupnje dužni ste provjeriti stanje pošiljke i ukoliko proizvod nije ispravan ili je oštećen, dužni ste ga odmah reklamirati dostavljaču. Fiprom d.o.o. nije odgovoran ukoliko su oštećenja nastala tijekom dostave. (Ukoliko primijetite oštećenje, pošiljku otvorite zajedno s dostavljačem i napravite zapisnik o oštećenju, potpišite ga te jedan primjerak zadržite za sebe.)
Cijena dostave je 6,00€ za područje cijele Hrvatske, a za besplatna je za narudžbu iznad 45,00€.
Obavijestite nas ukoliko ne primite robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu (do tri radna dana).
Ukoliko odbijete primiti pošiljku ili je ne podignete u uredu kurirske službe naznačenom na obavijesti o preuzimanju pošiljke, tražit ćemo nadoknadu svih troškova vezanih uz isporuku.
- Povrat i reklamacija
Kupac ima pravo na povrat robe, a prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji odgovara opisu na Hildegarda Webshopu. Prije isporuke svi se proizvodi pregledavaju i kontrolira se njihova ispravnost, no ukoliko uočite bilo kakva oštećenja ili odstupanja, molimo vas da nas kontaktirate.
Kupac ima pravo vratiti proizvod ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara njegovoj narudžbi i tada je povrat pošiljke naš trošak. Slanje ispravnog proizvoda u zamjenu također je na naš trošak, a zamjenski proizvod šaljemo nakon primitka spornog reklamiranog proizvoda, nakon što se utvrdi jesu li ispunjeni svi uvjeti zamjene proizvoda.
Proizvod koji se vraća mora biti u originalnom pakiranju, nekorišten i neoštećen (dakako, ako razlog reklamacije nije oštećenje) te uz priložen originalan račun koji je dobio kupac. Reklamacija bez navedenoga neće biti uvažena.
Fotografija i/ili ilustracija proizvoda na stranicama webshopa odgovara stvarnom izgledu proizvoda, no moguća su odstupanja zbog razlika u boji, kvaliteti fotografije ili monitora, pa reklamacije koje navode te razloge nećemo razmatrati.
Ukoliko dođe do oštećenja tijekom dostave, prodavatelj nije odgovoran za njih, no povratom oštećene pošiljke putem dostavljača na našu adresu, poslat ćemo vam novu pošiljku s ispravnim artiklima.
- Raskid ugovora
Po čl. 44 Zakona o zaštiti potrošača kupac ima pravo na raskid ugovora, pa npr. ako dostava nije obavljena iz bilo kojeg razloga prije zaprimanja obavijesti o raskidu ugovora, kupac može raskinuti ugovor uz plaćanje usluga pakiranja i dostave u ugovornom iznosu od 5,00€ (uključen PDV), a ukoliko su troškovi dostave veći od ugovorenog iznosa, onda u njihovom punom iznosu.
Kada primimo obavijest o raskidu ugovora, e-mailom ćemo vas obavijestiti da je dostava već obavljena i da ste kao kupac dužni podmiriti ugovorne troškove pakiranja i dostave u iznosu od 5,00€ (uključen PDV), tj. onaj iznos dostave ukoliko prelazi iznos od 5,00€.
Ako je ugovor raskinut nakon obavljene dostave, kupac je dužan proizvod vratiti o svome trošku i to zapakiran u originalnu ambalažu, neoštećen i neotvoren.
Dostava je obavljena u trenutku kada je tvrtka Fiprom d.o.o. predala proizvod službi dostave.
Fiprom d.o.o. uplaćeni će iznos, koji je dužan vratiti kupcu, umanjiti za iznos narudžbe koji se odnosi na ugovorni iznos troška pakiranja i dostave ukoliko su ispunjene sve ove navedene pretpostavke.
- Prigovor potrošača
Prema čl. 8 st. 2. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. Nov., br. 79/07., 125/07. – isp., 79/09 i 89/09. isp.) potrošači mogu prigovor na kvalitetu naših usluga dostaviti u pisanom obliku na našu adresu: Fiprom d.o.o., Avenija Dubrava 33, 10000 Zagreb.
U dopisu obavezno navedite svoje ime i prezime te adresu, pa ćemo vam u pisanom obliku odgovoriti u roku od 15 dana.